Jenny Blue Art

Alla inlägg den 23 april 2022

Av Jenny - 23 april 2022 17:08


Jag har pratat om det.. Jag har läst om det..

Och nu har jag, tack vare min yngsta son, också fått gjort en hemsida! 


Det tog några veckor.. men nu är den som sagt äntligen färdig!

Finns anpassad både i datorversion och telefonversion..

- Med andra ord: tillgänglig såväl hemma, som på språng!


Ta en titt via direktlänk (vilket är absolut lättast. Än så länge är den

under gratisdomän, vilket innebär en längre adress..)


   Direkt länk  (https//:jenny78blue.wixsite.com/jennyblueart) 



Eftersom det finns en blogg på hemsidan kommer jag, från och med nu, använda den istället för denna.. Det blir så mycket lättare för mig och jag hoppas kunna uppdatera oftare, eftersom den hamnar mer i fokus för min del. Hoppas vi ses där!



Välkommen!


Kärlek & Ärtor!


 

Tidigare månad - Senare månad

      

 

Jenny Blue Johansson

G Ä S T B O K

Vänligen OBSERVERA:

Bloggen är tänkt som dokumentation..

För aktuella uppdateringar hänvisar jag till min Hemsida, Instagram eller Facebooksida.. 

 

(se direktlänker nedan)

D i r e k t l ä n k a r

     

     HEMSIDA 

 

Ö g o n f å g l a r

 

Originalmålningar

Akryl/ Mixed media

23x32cm (inkl. svart ram)

 

       800:-

"Stor & Liten"

Finns även i tryckt upplaga 1-50.

Softtouch-yta A5-format (utan ram) 100kr/st

 

 

       750:-

 

 

       800:-

"Inte utan mitt Kaffe"

Finns även i tryckt upplaga 1-50.

Softtouch-yta A5-format (utan ram) 100kr/st

 

 

      800:-

 

 

       750:-

 

 

       750:-

 

För kontakt vid intresse av köp

skicka mail till

jenny78blue@gmail.com

 

Utställningar som varit

 

       

 

       

 

       

 

 

K a l e n d e r

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022
>>>

F u n d e r i n g a r ?

0 besvarade frågor

Jag som motiv

     

       

     2022 - På ateljén   

 

       

     2022 - Entré

 

       

     2021 - På ateljén

     

       

     2021 - På ateljén

 

 

#ArtandFoundDay2022

     12 mars 2022

     

       

 

     Mitt bidrag nummer ett:

      

     "Ingen dag utan kaffe" 

     (13x18 cm exkl. ram)

 

     Mitt bidrag nummer två:

     

     "Kärlek"

     (13x18 cm exkl. ram)     

 

       

 

          

     Margareta Paviljongen  

     Pildammsparken i Malmö

 

       

     Entré köpcentrum

     Värnhem Malmö

 

 

Besöks statistik


Ovido - Quiz & Flashcards